Bakan Tekin’in ‘şikayet yok’ açıklamasına açlık grevindeki öğretmenlerden tepki

Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu ve Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası çatısı altında toplanan öğretmenlerin haklarını alamadıkları gerekçesiyle başlattıkları açlık grevi 12. gününde devam ediyor. İstanbul ve Ankara’daki eylemlerde polisin sert müdahalesiyle karşılaşan öğretmenlerle ilgili bugüne kadar sessizliğini koruyan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, ilk kez Koza TV’ye açıklamalarda bulundu. ‘KEŞKE ÖNCE ŞİKAYET ETSELERDİ’ Öğretmenlerin bakanlığa herhangi bir şikayette bulunmadığını belirten Tekin, “Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler. Hukuk devletinde önce, bir suç işleyen yapı, hukuksuz işlem yapan bir yer varsa; önce gelinir, idari işlem için itiraz edilir. Ondan sonra bu tür şeylere tevessül edilir. Bakanlığımıza ulaşmış, çalıştıkları okullarla…